Friday Night Lights Page 2

  • Page

    of 3 First / Last

  • LFMartins 29 Oct 2009 20:37:58 5,704 posts
    Seen 1 year ago
    Registered 9 years ago
    The first episode was great. Could be a really good season.
  • Yossarian 27 Nov 2009 19:22:32 8,401 posts
    Seen 21 hours ago
    Registered 9 years ago
    Skipping a week for Thanksgiving succccckkkkxxs.
  • LFMartins 17 Dec 2009 21:29:22 5,704 posts
    Seen 1 year ago
    Registered 9 years ago
    I didnīt feel it was that much pro-god. Itīs a show about a town in Texas, i think people in Southern part of the USA are very religious.

    Edit: According to Wikipedia, "Texas has the highest percentage of people with a religious affiliation in the United States."
  • sargulesh 17 Dec 2009 21:36:48 3,281 posts
    Seen 5 years ago
    Registered 5 years ago
    Yeah, a show set in Texas is going to be very heavily religious, blizeH; it's just part of the colour. The show gets its intensity right, I think, without being too heavy handed.
  • LFMartins 17 Dec 2009 21:41:46 5,704 posts
    Seen 1 year ago
    Registered 9 years ago
    Riggins is great and he gets even better on the latter seasons.
  • sargulesh 22 Dec 2009 15:30:08 3,281 posts
    Seen 5 years ago
    Registered 5 years ago
    Started re-watching the start of season 3 in order to catch up after my friend's eulogising about how good the start to season 4 has been. Love this show.
  • sargulesh 23 Dec 2009 14:32:48 3,281 posts
    Seen 5 years ago
    Registered 5 years ago
    Damn... season 4 starts well. Nice to see Wallace getting some work again too.
  • mrcrumley 5 Jan 2010 18:47:00 371 posts
    Seen 32 minutes ago
    Registered 6 years ago
    Just gotten into this show, what an absolute treat it is too, watched all of it in the last 2 months and can't recommend it enough.

    Riggins is an absolute hero!

    Who's Wallace?

    EDIT: it just clicked - Wallace off of The Wire!
  • sargulesh 20 Jan 2010 13:00:59 3,281 posts
    Seen 5 years ago
    Registered 5 years ago
    Also lol @ this I read on a different board:

    Does that one black guy know that Landry killed a guy and is a straight gangsta?
  • mikew1985 20 Jan 2010 13:28:11 12,647 posts
    Seen 54 minutes ago
    Registered 7 years ago
    sargulesh wrote:
    Also lol @ this I read on a different board:

    Does that one black guy know that Landry killed a guy and is a straight gangsta?

    As an aside that Landry stroy was absolutely terrible and nearly ruined the entire show.

    It was fucked up in every conceivable way, executed really badly as well. To be fair though it should never have gotten past the writers room. In fact they should have shot the writer who suggested it.
  • sargulesh 20 Jan 2010 13:33:09 3,281 posts
    Seen 5 years ago
    Registered 5 years ago
    Season 2 was shaky it's true. 3 and 4 are great tho.
  • mikew1985 20 Jan 2010 13:48:35 12,647 posts
    Seen 54 minutes ago
    Registered 7 years ago
    Yea, it's certainly re-invented itself better than most shows would. I love Tammy as well. Aimee Teegarden too...

    mmmmm
  • JayeM 20 Jan 2010 13:55:23 3,386 posts
    Seen 5 months ago
    Registered 8 years ago
    The best show I've seen in a long time, glad you like it Blize.
  • mikew1985 20 Jan 2010 13:55:40 12,647 posts
    Seen 54 minutes ago
    Registered 7 years ago
    Lyla? Shes a bit too obvious imo.

    Don't get used to her :p

    Matt is awesome
  • thomasbeff 20 Jan 2010 14:18:07 437 posts
    Seen 4 years ago
    Registered 8 years ago
    Lyla has a horrible chin. She actually looks like Buddy Garrity.

    Tami is gorgeous.
  • mikew1985 20 Jan 2010 14:22:31 12,647 posts
    Seen 54 minutes ago
    Registered 7 years ago
    Damn, I wanted you to read it!

    Thats the purpose of spoiler tags; guilt free sixth sense style ruinage :)
  • mikew1985 20 Jan 2010 14:23:41 12,647 posts
    Seen 54 minutes ago
    Registered 7 years ago
    thomasbeff wrote:
    Lyla has a horrible chin. She actually looks like Buddy Garrity.

    Tami is gorgeous.

    For a woman who didn't look young in Spin City 14 years ago, she looks damn, damn good.
  • Yossarian 22 Jan 2010 18:07:42 8,401 posts
    Seen 21 hours ago
    Registered 9 years ago
    How did the people who think it's "pro-God" feel this week, huh?

    HUH?!
  • Page

    of 3 First / Last

Log in or register to reply