#7892262, By macksed

• macksed 24 Aug 2011 23:16:00 3,798 posts
    Seen 20 hours ago
    Registered 9 years ago
    saludos!

En primer lugar, lo siento por el analfabetismo, esto es sólo con traductor Google ... vengo aquí de haber luchado en EG.net

Básicamente, mi novia se fue a España y se enamoró de Estrellas (galletas) ... Tengo muchas ganas de conseguir su algunos de los presentes (Inglaterra), pero nunca los he visto en ninguna parte, ni se puede encontrar en línea. ¿Alguien alguna idea de cómo podría hacerse con ellos?

O, ya tiro, si alguien pasa a ser en España, ha, por supuesto, yo pagaría por ellos / envío / se puede mentir a mí sobre el precio para obtener un beneficio ...

Estoy realmente sorprendido de que no se puede encontrar en Internet (por mí al menos).

Muchas gracias por su ayuda.

English text, in case the above makes less sense than English:

greetings!

First of all, sorry for the illiteracy, this is just using google translate...I'm coming here having struggled on EG.net

Basically my girlfriend went to Spain and fell in love with Estrellas (biscuits) ... I really want to get her some here (England) but I have never seen them anywhere, nor can I find them online. Has anyone any idea how I could get hold of them?

Or, longer shot, if anyone happens to be in Spain, ha, of course I'd pay for them/postage/you could lie to me about the price for a profit...

I'm really surprised they can't be found on the internet (by me at least).

Thanks very much for your help.
Log in or register to reply