#2925002, By Lord-Crumbz Yo People who have Kane and Lynch on PS3.PLZ READ!

  • Lord-Crumbz 31 Dec 2007 22:45:07 52 posts
    Seen 7 years ago
    Registered 7 years ago
    reddevil93 wrote:
    Lord-Crumbz wrote:
    YO PPLZ ill be on my PS3 later, my bros watchin a move on it right now.
    den we gon rob sum pplz, yeah!?!!1/?
    hell ya all day...i hate when pplz betray me lol cuz im always gettin jumped or mobbed by 3 of em idk y i dont do shit to them but its all good i finally got freinds and ppl to back me up.
Log in or register to reply